sobota, 26 grudnia 2015

Zadania.

Cześć! C:
Sorry, że dziś piszę tak późno ale dopiero skończył się rajd xD Więc czas na zadania C:
Dziś dla odmiany najpierw pojechałam wbić reputację do A.A.E. kolejką xD Udało mi się odblokować zadanie <3  Miałam znaleźć jakieś kandydatki na gwiazdy, czy coś xD Nie wiem, nie czytałam polecenia xD Pierwszą osobą był/a "#357" w Moorland.
Jest to pracownik DC ;_: Nienawidzę DC ;-; Myślał, że mu nie wierzę, że jest świetny w prowadzeniu sklepu xD
Żeby nie jeździć w kółko pojechałam do drugiego kandydata, do CJSP. Była nią Bella (Vtf, nie znam xD) Jest troche przygłucha ;_: Wywalili ją z poprzedniej roboty ponieważ krzyczała na klientów xD
Następny kandydat był z JG i to była Julie (też nie znam xD). Opowiedziała o wulkanie Garnok, że wspięła się na niego jako pierwsza. Ja myślałam, że Garnok to nasz wróg, a tu proszę ;_:
Potem pojechałam do Maria. Miałam odpowiedzieć na pytania. Myślałam że mam odpowiedzieć na parę pytań, a tu miałam tylko wybrać. Kolejna rzecz która mi się podoba. To, co wybrałam, będzie decydować o grze xD A może po prostu dobrze strzeliłam.. Wybrałam Bellę, bo mi się kurfa pomyliło ;-; I tyle zadań na dziś od Maria.
Następnie pojechałam do Valedale do takiego magicznego pana, o imieniu  Avalon xD odkrył jakieś hasło przez "ŁOKITOKI" xD John Blud ;-; W każdym razie miałam jechać nad jezioro.
Jak jest ta brama za nim, to tam wjechałam *.*
Miałam się spotkać z szefem DC. A właściwie, to ja robię zadania i na bieżąco piszę na bloga xD Trochę się cykałam, ale niepotrzebnie xD Mialam najpierw nasmarować maszyny, potem usunąć żwir, a na sam koniec przynieść lunch xD W ogóle dowiedziałam się, że DC używa kamieni runicznych :')
Następnie miałam zamieść raport do jakiegoś Pana Sandsa, ale zawiozłam go do Avalona xD Jednak zanim do niego pojechałam, doszłam do naszego kochanego pana od jeziora C': Moją misją było porozmawiać z nim xD Ale przynajmniej dostałam +40 PD.. 
Po chwili miałam znaleźć jakieś wskazówki w okół jeziora x"D Znalazłam jakąś pułapkę, czy coś. Andersson mi powiedział, że to aparat ;_: Należał do jakiegoś kłusownika. Tak mi powiedziałą Sophie. And next Andersson kazał mi jechać do FP ;_: ten ból ;-; James powiedział, że wywoła dla mnie zdjęcia z tego aparatu c; Ale to dopiero jutro ;_: Więc ruszyłam z powrotem do Valedale X"DDDDDDDD Avalon dał mi jedno zadanie, musiałam z nim porozmawiać, a potem zegarek wskoczył nad jego głowę. Chyba chce sprawdzić godzinę B)

Ruszyłam ku Bjornowi do ogrodu po kolejne zadania. Chciałabym już wbić ten 15 poziom ;_: To zadanie co dostałam wkurzyło mnie ostatecznie.. MIAŁAM JECHAĆ TERAZ DO LANDONA.
Pojechałam, a potem wróciłam do ogródka xD Miałam wsadzić cebulki tulipanów do ogrodu, a potem wyskoczyła mi repka xD Będę robić zadania na reputację chyba jutro xD I obiecuję, że gdy tylko skończę ogród, wstawię jego zdjęcie xD
Pojechałam następnie do Farmy Słonecznikowych Pół odblokować zadanie x"DD Ja tak sobie jeżdżę w kółko po mapie xD Udało się, jak zawsze <3 Miałam się zapytać Goldspura, czy Filip może pożyczyć wiatrak :X Zgodził się xd Miałam pojechać z powrotem i za to zadanie dostałam "?",  czyli spodnie, które pewnie sprzedam X"D
 Skoro byłam w pobliżu pojechałam do Stajni Jorvik wbić reputację,  a następnie po raz kolejny do ogrodu, też z powodu repki x"D W ogóle u Sunfieldów dostałam zadanie które daje +500 repki u nich ! :D
No i na koniec, póki mam czas, trening konia B)))
I tyle, moje ziąki (tak, wiem, pisze się ziomki xD) Czymajcie się! Może jutro uda mi się napisać jakiś post C:
Pa <3
Ps. Sorry za taki krótki post na dziś c;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć, będę wdzięczna jeśli zostawisz komentarz!
Postaraj się jednak przestrzegać etykiety.