niedziela, 27 grudnia 2015

Kontynuacja C:

Cześć kochani! ♥
Zaczęłam od zadania w FP, żeby skończyć to z tym aparatem i kłusownictwem. Okazało się, że aparat należał do Gunthera, czyli do jednego z turystów. Nie spodziewałabym się tego xD
Na szczęście, to nie on był kłusownikiem i ten aparat należał do innego turysty, który go naprawiał razem z Guntherem. Niestety, pojechał on już do domu >:c Musiałam pojechać do pana Anderssona ;-; W międzyczasie pojechałam do Avalona po misję, a następnie dopiero nad jezioro C:
Miałam przygotować znaki o zakazie wędkowania xD Przygotowałam materiały i tyle na dziś ;_: Wow, naprawdę szybko wbiję ten poziom (sarkazm). 
Ruszyłam na plażę Moorland dać fałszywy raport dla DC od Avalona B) Taki Hardcore, kurde.
Koleś z DC się na mnie wkurzył, że tak długo nie było raportu. Pan Sands pewnie też xD Nie pamiętam nawet kto to był ;-; Ale oczywiście, miałam z powrotem jechać do bazy DC nad Jeziorem ;_:  Pojechałam przyczepką, bo tak B) Tym razem przy wejściu do siedziby nikogo nie było. Trochę mnie to zdziwiło..
Szefa DC wylano ! I bardzo dobrze :) Ale podobno chce się przenieść do G.E.D. Tutaj jego rozmowa ze mną xD
No i miałam jechać do Avalona. Taka jazda w kółko denerwuje :_:

Potem miałam zdobyć trochę zioła,  moździerz i jakieś trzy kamienie znad rzeki. Męczyłam się z tym ostatnim ponad pół godziny xD I jutro będę miała od Avcia nowe zadania c':
Następnie ruszyłam do Maria z Obserwatorium. O jezu, jest ta KRZYKACZKA Bella ;_: Ale przynajmniej w sklepie są dobre rzeczy. Screen sklepiku z panią krzyk c;
No i coś czuję, że muszę ponownie wbijać reputację u Maria xD Ale to innym razem jak zadań nie będę miała xd

Następnie pojechałam do Tyry po kolejne zadania, już chyba ostatnie xD Znalazłam "Ducha", czyli Stażystę G.E.D co się zgubił w piwnicy XD Coś źle zrobiłam i zepsułam sso XD Miałam jakiś dłuuugi bug, bo musiałam 2 razy resetować grę ;_:
Zamurowałam go w piwnicy i miałam porozmawiać z panią Baronową xD pracownik obiecał siedzieć cicho.
W każdym razie miałam zdobyć trochę betonu xD
Musiałam znaleźć ciężarówkę, która była ukryta ;-;
W razie czego, gdyby ktoś potrzebował pomocy w znalezieniu, na dole jest mapa xD
Potem miałam pojechać do winiarni chyba znaleźć tą samą osobę co na zdjęciu, i tyle :c
Skończyły mi się zadania, więc skoro byłam w pobliżu pojechałam wbijać reputację do ogrodu w Winnicy, a potem jeszcze w parę innych miejsc xD
No i oczywiście, mam konia wystawowego, to muszę go trenować xD Na pewno dziś wbiję mu co najmniej 2 poziomy xD Trzymajcie się!
Ps. Nie dam rady chyba jutro napisać posta, gdyż wracam samolotem do domu B)
YO!

4 komentarze:

  1. Hshshshshshshs, ja nadal nie zrobiłam tej repki u Maria hshshshshs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hshshshsh A teraz dodaj do polecanych C:

      Usuń
    2. Jestem obserwatorem, bo jestem lamą i nie umiem dodawać do polecanych ;______; #LAMAFOREVA

      Usuń

Cześć, będę wdzięczna jeśli zostawisz komentarz!
Postaraj się jednak przestrzegać etykiety.