środa, 23 grudnia 2015

#5

CHEJ.
Spędziłam dziś naprawdę przyjemny dzień, bo nachodziłam się po Dublinie, ale to nie o tym jest ten blog.
Robię sobie zadania, z postanowieniem, że wbiję chociaż 1/4 14 poziomu ;_: 
Najpierw zajęłam się ogrodem. Nie ma co się rozpisywać. Naprawiłam rury i wycięłam chwasty. Nic nowego.

Następnie pojechałam do ujeżdżalni, wiadomo po co, a potem do Ydrisa c; Powoli zaczęłam budować cyrk! 
Piękne, nieprawdaż? xD
Ciekawie się zapowiadało. Zaraz po tym musiałam naciągnąć liny, a następnie załatać dziury ;/ Aby to zrobić musiałam jechać do krawca z SP ;_: Cyrk wyglądał fajnie, nawet gdy nie był skończony, ale te łaty ;// I wgl co ja mam na plecach?
Nawet jak zadania nie miałam to miałam to XD
To był bug, bo dopiero potem miałam zadanie, żeby umieścić znak nad wejściem..



Zamontowałam jeszcze flagi i tyle na dziś. Cyrk na dzień dzisiejszy

wygląda tak:
A, i w ogóle miałam dziś spotkanie klubu.
Była parada, mam parę pamiątkowych zdjęć:


Ładnie wyszły? xD

A tak na poważnie, organizuję rajd, ale to chyba na nowy rok ;/ W zależności od tego jak szybko wbiję 1000 wyświetleń. Po zadaniach pojechałam wbijać repkę.
No i jakoś tak wyglądał mój dzień. 
Jeszcze wbiłam repkę i zrobiłam zadania z pomocą domową, robiłam klatkę na węża...




A oto klatka ->
Ta da! Miałam takie zrobić trzy.

Następnie miałam pojechać do Eda, który jest przed mostem X"D
Potem wróciłam, i tyle, bo nie chciało mi się już robić X"D
No i to tyle.
Czymajcie się! <3333


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć, będę wdzięczna jeśli zostawisz komentarz!
Postaraj się jednak przestrzegać etykiety.