poniedziałek, 28 grudnia 2015

Długa podróż..

Siema! C:
Przepraszam, że dziś piszę post tak późno, ale wracałam z Irlandii do domu. No, ale mimo tego post napisałam <3
Zanim zacznę pisać o grze, chciałabym coś powiedzieć o blogu. Mam już prawie 200 wyświetleń, co mnie bardzo cieszy. Staram się pisać posty codziennie. Może 200 wyświetleń to mało, ale dla mnie jak na początek do dużo <3 Dziękuję wam wszystkim, że tutaj zajrzeliście <3
No dobrze, koniec tych czułości xD Wracamy go gry <3
Najpierw pojechałam do Avalona po zadania.  Miałam jechać nad jezioro porozmawiać z szefem DC. Dobrze, że nad jeziorem mam też zadanie ^^

Miałam zmieszać jakiś proszek hipnotyzujący  z jedzeniem szefa, żeby nie wiedział xD Nawet pewnie nie wiedział co mówił..
Miałam powiedzieć Avciowi co się stało. 
W międzyczasie zrobiłam jeszcze zadania i pana Anderssona c;
Miałam umieścić znaki z zakazem połowu.  Dostałam bluzkę, którą również sprzedam ^^
Następnie pojechałam do mojego kochanego Avalona xD Opowiedziałam mu o wszystkim, i skończył mi się z nim zadania :C Jak ja się teraz przywiążę do mojego przyszłego chłopaka? :C
Pojechałam do kierowcy ciężarówki, który poprosił mnie o pogadanie ze stażystą z piwnicy, który z kolei kazał mi zabrać z szopy, która nie wiem gdzie jest, mapę i GPS. Pojechałam szukać. Na szczęście, gdy jechałam przez pole naftowe, zobaczyłam wykrzyknik nad głową jednego pracownika.
Potem wróciłam do stażysty c; Powiedział, że.. A, sami zobaczcie B)

Miałam zrobić kukłę, i znaleźć na nią materiały, a on w tym czasie się..
Dałam mu GPS i tyle na dziś u niego ;/
Następnie tepłam się na fs po czym ruszyłam do SP żeby zrobić zadania u Lance B) Czemu ja myślałam że to dziewczyna? X"DDDD
Można powiedzieć, że w grze byłby sexy xD
Miałam poszpiegować dla niego jakąś dziewczynę B))) Jaki słęg ze mnie.
 Najpierw musiałam się dowiedzieć gdzie ona przebywa. Miałam się popytać stajennych w Winnicy.
Dowiedziałam się, że to była Mary z Opactwa B) Ona też się kocha w Lancu XD
Potem pojechałam dać raport Lance xD
Miałam zdobyć "żelkowe serduszka" i dać je Mary xD
Jak to jest zbierać żelki po ulicy? X"D

No i tyle z zadań. Oczywiście, zabrałam się też za repkę. Zabrakło mi 10 punktów do zadania w ogrodzie xD
Chyba tyle dziś robiłam. Mam nadzieję, że jutro będę miała zadania na DZW ^^
Czymajcie się! <3







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć, będę wdzięczna jeśli zostawisz komentarz!
Postaraj się jednak przestrzegać etykiety.