czwartek, 24 grudnia 2015

#7 Dzień Trzeci

Jak zawsze, zaczynam post "CHEJ.".
Dziś pojechałam od razu do Ydrisa kończyć budować ten cyrk. Skończony już był, a dziś miałam występowac O.o Dostałam bilet, i musiałam wejść do środka. Naprawdę było tam cudnie, chociaż, jak się spojrzało na reflektory, dawało po oczach.
Można było nawet spojrzeć przez kamerę C: Chyba urządzę tutaj jakieś przedstawienie i wrzucę na Youtube x"D
No i chyba skończyły mi się zadania z Ydrisem :C
Potem pojechałam do JG uleczyć konia Felicity.
Jeszcze potem pojechałam pozbierać trochę gwiazek xD
Następnie ruszyłam do Ogodu w Winnicy. No i tyle dziś.
Przepraszam że dziś taki krótki post, ale naprawdę, nie chce mi się rozpisywać o każdym minimalnym zadaniu ;/
Poza tym jeszcze pojechałam wbijać repkę. 
No i to tyle. 
Aha, no i jeszcze napiszcie w komentarzach co sądzicie o tym poście.
Trzymajcie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć, będę wdzięczna jeśli zostawisz komentarz!
Postaraj się jednak przestrzegać etykiety.