piątek, 25 grudnia 2015

#8

Czeeeść!
Dziś w nocy miałam "Nocne granie", i porobiłam trochę zadań. Niestety, nie pamiętam co to było ;/
Później, już po południu zrobiłam zadanie na reputację w Ogrodzie w Winnicy, i odblokowałam zadanie <3  Musiałam zebrać kwiaty w winnicy, a Bjorn zemdlał xD
Kwiaty wyglądały.. Wow.
Kwiaty w winnicy C:

Następnie Bjorn zemdlał po raz drugi, a tutaj screen jak się podnosi i mnie nie pamięta:

Musiałam pojechać do Baronowej o pozwolenie na dalsze prace w ogrodzie xD
Najgorsze jest to, że ja nigdy nie potrafię wyjechać z tego ogrodu i się zawsze gubię xD
Jak wróciłam nawiozłam ziemię (podejrzewam, że kwiaty też będą od zewnątrz xD) i oczywiście postawiłam "radary" tam gdzie mają być jakieś słupki. Ogród wygląda naprawdę ładnie <3
Następnie miałam posadzić fiołki wokół winiarni, aby Baronowa zgodziła się na zostawienie ogrodu xD Tak w ogóle, Bjorn chce zrobić jakiś Księżycowy Ogród. Ciekawe, czy naprawdę będzie na Księżycu x"D No i tyle na dziś prac w ogródku c;
Pojechałam na Farmę Słonecznikowych Pół, zdobyć kolejną repkę. Łapałam kurczaki i doiłam krowy C: Zabrakło mi 150 punktów ;_:
Potem pojechałam kolejką do Maria, ale oczywiście wyrzuciło mnie z gry xD Zrobiłam u niego jedno zadanie, też na reputację, a potem ruszyłam do Stajni Jorvik wykonać obowiązki, a następnie do Goldspurów zrobić to samo. Ponieważ nie udało mi się wbić więcej repki, nie miałam już ani jednego zadania.

Elitarny Trening Konia
Dziś postanowiłam poświęcać chociaż pół godziny na trening koni. Dzisiaj zajęłam się moim Tinkerem. Wiem, że to nie jest jakaś najlepsza rasa, ale mi się podoba xD

Zmiany na blogu
Jeszcze dziś lub jutro dodam do bloga stronę o moich koniach, oraz zaktualizuję sobie "O mnie". :)

No i tyle na dziś. Trzymajcie się <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć, będę wdzięczna jeśli zostawisz komentarz!
Postaraj się jednak przestrzegać etykiety.