wtorek, 29 grudnia 2015

Kolejny Dzionek ^^

Cześć!
Dziś na moim blogu wybiło 200 wyświetleń. Dziękuję wam. Wiem, pewnie o tym pisałam wczoraj. xD 

Dzisiejszy dzień zaczęłam od Mary i Lance'a. Mary chciała też coś dać Lance'owi, więc poprosiła, żebym pojechała do piekarza w SP c; Miałam u niego tylko jedno zadanie, miałam z nim porozmawiać X"D A potem zegarek zepsuł mi tę chwilę ;-;
Następnie pojechałam do Winnicy do Stażysty w piwnicy xD miałam przywieźć mu troszkę wody do betonu. Potem miałam trzy zadania, jedno o zakręceniu zaworów, drugie o podłączeniu drenażu (ostatnio pomagałam w tym koleżance ;_:), a trzecie o szybkości pompowania xD
Pierwsze było łatwe, wiem, że z tym na pewno nikt nie miał problemu.
Drugie już nie było takie łatwe. Wiem, że dużo osób nie wie gdzie jest drenaż, więc daje screena :)
 Aha, no i sobie robiłam jaja i w końcu udało mi się tu wejść:
Z trzecim nie pomogę bo to chyba losowe.
W ogóle w następnym zadaniu miałam całą piwnicę zalaną O.o
Oczywiście muszę to potem edytować X"D
Potem się dowiedziałam że to była moja sprawka xD No i tyle zadań miałam na dziś u Stażysty.
Ostatnie moje zadanie było u Marleya. Miałam jechać na pocztę i dostać pozwolenie na Beczkowy Wyścig. Oczywiście, beczki nie dojechały xD Musiałam jechać do FP ;-;
Musiałam znaleźć beczki gdzieś w górach JG i Jeziorem Valedale.
Jutro może będę miała wyścig beczek C:
Potem pojechałam robić repki, a na koniec trenowałam konia. I tyle na dziś moje mordy <3
Wiem, coraz krótsze posty. No, ale jutro coś postaram się dłuższego napisać. Cześć! <3333




4 komentarze:

Cześć, będę wdzięczna jeśli zostawisz komentarz!
Postaraj się jednak przestrzegać etykiety.