wtorek, 22 grudnia 2015

#3 Dzień drugi - kolejne zadania c;

Cześć wam!

Dziś zrobiłam kolejne zadania, ale, już po jednym, zdobyłam 14 poziom! B) Zaczęłam też budować cyrk. Na tym zdjęciu zobaczycie dwie te rzeczy.

Parę dni temu miałam 12 poziom, no, ale o tym w innym poście. Po zbudowaniu "podstawy" (XD) i wbicia kołków musiałam zamontować flagi c; Jakkolwiek to brzmi.
Musiałam kliknąć parę razy na niebieską strzałkę, aby ją wciągnąć. Trochę "męczące" zadania xD Jakoś tak to wyglądało, jak z tą niebieską flagą, ale zielona była z drugiej strony. Końcowy efekt był naprawdę fajny c; Lubię tego typu rzeczy, chociaż mało PD się zdobywa. Potem musiałam rozplątać błazna, a treść zadania brzmiała "rozplątać błazna." xD
No i tyle zadań robiłam z cyrkiem ;_: 

Potem pojechałam do Marleya, żeby zrobić wyścig. Pobiłam rekord c;
Następnie ruszyłam do winnicy, aby dalej robić questy. Pojechałam do ogrodu, do Bjorna. Moim zadaniem było pojechać do Felixa po nasiona, a potem znowu wrócić do ogrodu ;_: Nie chciało mi się jechać to wzięłam podwózkę xD Posadziłam nasiona, naprawiłam rury, spryskałam nawozem te kwiaty co zasadziłam (nawóz wyglądał jak kupa ;_:), no i tyle w ogrodzie. Nie było co pokazywać, bo nie było jeszcze tam wystarczająco ładnie :v

Pomiędzy jechaniem do JG spotkałam klub i odpuściłam sobie na chwilkę misje. Pamiątkowe zdjęcia zawsze się przydadzą c;
 Moim zdaniem zdjęcia wyszły naprawdę fajnie, mimo że byłam z dziewczynami tylko przez pięć minut.


Dalej, jak miałam zrobić, ruszyłam do tego JG i kurfa miałam wrócić tam skąd przyjechałam, do SP do weterynarza, gdyż Summerbreeze, czy jakoś tak, koń Felicity, jest chory. Zaraz po tym jak pojechałam do weterynarza miałam jechać do Jabłkowego Sadu, zebrać nietypowe jabłko i pojechać do pani "E". To jabłko, naprawdę było "nietypowe" .
Jedliście kiedyś złote jabłko? Bo ja nie. Chętnie bym spróbowała, ale to ma być lekarstwo dla konia :c

No i na tym skończyły się moje zadania... Miałabym więcej, gdyby w reputacji nie brakło mi pięciu punktów... 
Musiałam jechać do stajni macierzystej, żeby zaopiekować się koniem xd
Poszłam wbijać te repkę, aby odblokować zadania, ale na ten temat nie będę się rozpisywać. Właśnie, wracając do aktualizacji..
Zapraszam was po więcej do karty "Aktualizacje". Będę tam wrzucać ciekawe, moim zdaniem, rzeczy.
No i tyle. Jutro nie wiem czy dam radę coś napisać, ale się postaram. Trzymajcie się!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć, będę wdzięczna jeśli zostawisz komentarz!
Postaraj się jednak przestrzegać etykiety.