środa, 27 stycznia 2016

Dawno nie było postów, co? :")

Hej!
Tak wiem, że mnie zabijecie, że nie było postów, ale nie mam czasu. Dziękuję pewnej osobie, której imienia nie podam, za spamienie mi na fejsie. :v
W każdym razie, założyłam na FaceBooku stronę. Pomyślałam sobie, że poza kompem nie mam życia, więc, no, nie ważne xD
Kilka pytań dotyczących mnie.

1. Co się ze mną działo?
Nie miałam czasu :v

2. Czy mam jakieś nowe konie?
Tak, moim nowym koniem jest Thunderflash. Jest kucem islandzkim. Tak, odblokowałam Eponę xD

3. Widziałam historię o Jorvik. Czy będędalej pisać?
Jeżeli tylko będziecie chcieli :")

4. Lubię cs?
Uwielbiam <3 Ostatnio wygrałam swój 1-szy medal <3 Było to 24 stycznia o godzinie 17:30, o ile się nie mylę :v

Wracając do tematu.. Mamy już ponad 550 wyświetleń! Z tej okazji powiem wam, gdzie możecie się ze mną spotkać!
Przez cały luty, o godzinie 17:00-17:20 będę przychodzić do Moorland trenować. Może mnie spotkacie? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć, będę wdzięczna jeśli zostawisz komentarz!
Postaraj się jednak przestrzegać etykiety.