sobota, 2 stycznia 2016

Kolejny dzień :_:

Ponieważ wczoraj był bardzo krótki post, dziś piszę długi.
Cześć!
Kolejny dzień, kolejne zadania. Nie wiem, co wczoraj działo się na moim koncie, ponieważ koleżanka robiła mi zadania i odblokowała mi Dolinę Ukrytych Dinozaurów. Tak, mam DUD, a nie mam DZW... Napisałam dziś do Supportu, ale jeszcze mi chyba nie odpisali..
Miałam pojechać do SP popytać się, czy ktoś rozpozna Valianta (konia). Czemu ja myślałam że Valiant to złoczyńca czy coś? xD
Działo się tyle rzeczy. Dwóch panów uciekło samochodem i walnęło w drzewo, Valiant prawie zabił człowieka...
Potem pojechałam robić repkę u Bjorna.
Następnie próbowałam zdobyć zadanie na to durne DZW..  Podczas tego robiłam kapuściane, marchewkowe i ziemniaczane wyścigi, a następnie miałam nakarmić konie Steva, dostarczyć warzywa do Carneya i Marleya.
Potem robiłam repkę wszędzie, gdzie mam zadania XD Chcę to DZW ;_:
Następnie do DUD, odkryć Zamarzięte Jezioro..
Jeszcze potem męczyłam się nad Gwiezdnymi Kamieniami. Nienawidzę tego zadania, ponieważ zawsze mam problem ze znalezieniem ich xD
No i ogólnie porobiłam duuuużo ciekawych rzeczy, jak np. zaprzyjaźnienie się x PAC (platinum agents club) B)
I tak wyglądał mój dzień C:

1 komentarz:

Cześć, będę wdzięczna jeśli zostawisz komentarz!
Postaraj się jednak przestrzegać etykiety.