piątek, 22 stycznia 2016

Zadania z domkiem letnim!

♥ Hej! ♥
Dziś miałam zadania z domkiem letnim! Nareszcie!
Na początku Helga i Gunther kupili domek letni, bla bla bla...
Co ja robię? XDDD
W każdym razie, kupili go od pana Kembella, i miałam znaleźć jego bazę, która mieściła się w czerwonym domku pod JG xD
Później dowiedziałam się że tamta rodzina była szpiegami O.o
No i wyskoczył zegarek. Nie miałam już niestety więcej zadań, więc nie miałam co robić. Zaczęłam trenować konia.

Wiem, że bardzo krótki post, ale nie mam o czym pisać :/
No więc, przepraszam i trzymajcie się. <3

31 komentarzy:

  1. Plz, zmień ten kursor bo mi laguje XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy dostałaś to zadanie? Bo ja mam już ok. 3/4 15 poziomu i dzisiaj zrobilam zadanie u Lisy z otwieraniem Mrocznych Wzgórz w GHV. Proszę o szybką odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz że tak późno odpisuję. Zadanie dostałam w połowie do 17 lvl.

      Usuń
    2. Nic się nie stało ale dziękuję za odpowiedź

      Usuń
    3. mam więcej niż połowa 16 lvl i nie mam tego zad.

      Usuń
    4. Mam połowe 17 lvl i cały czas nie mam tego zadania:(

      Usuń
  3. Luca Opaldotter20 lutego 2016 14:08

    To ty nie masz Epony?! Na 17 lvl?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Data wiem* A co jak ja nie mam na 18? Nie napisała ze ma 17 lvl, tylko 3/4 15

      Usuń
  4. pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    wbiłam reputacje w ged jarlaheim i nic nie mam tego zadania z letnim domkiem:(

    OdpowiedzUsuń
  5. to zadanie pojawia się jak zrobisz questy z Bobem i jak pomożesz wydostać mu się z wody po upadku (te questy z Bobem trwają ok. 3-4 dni), i po tym zadaniu pojawia się zadanie z zegarkiem "Nowi" i to jest to zadanie z tym domkiem i ono też trwa około 4 dni.
    Jakby co w grze jestem Adrienne Catfire.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja radze robić zadania po kolei. Ja jak coś odblokuje to odblokuje. Cieszyć się fabułą gry chociaż jest jej mało...XD mam 11 lewel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby to było takie trudne to by prawie nikt Epony nie miał...
      PS. Mi też brakuje tylko tego zadanka :C

      Usuń
  8. A ja radze robić zadania po kolei. Ja jak coś odblokuje to odblokuje. Cieszyć się fabułą gry chociaż jest jej mało...XD mam 11 lewel

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaraz, czy ktoś może mi po kolei wyjaśnić co mam zrobić aby zdobyć Eponę??? :c Plis, na tej stronie szukałam odpowiedzi ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zrobić zadanie roztargnienie i oszustwo ? :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym powiedzieć że ja dostałam te zadanka z domkiem letnim po tym jak zrobiłam zadanko nad jeziorem valedale i potem szukałam grethen i po tym wyskoczyło mi zadanko nowi. Mam nadzieję że ktoś zrozumie moje nie jasne wyjaśnienie xd.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepraszam za date ale takze mam pytanie. Ja mam polowe 17 lvl i nie moge dotrzec do zadan z helga. Repke porownywalam do repki innej dziewczyny na 20 lvl i mialam tylko inna w ppk i u hermita. Jak z zadaniami to jestem do przodu w fabule ale do tylu w povocznych XD bo mam ratowanie anny (poczatek mialam na 15 lvl lol). Ktos wie ci zrobic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 18 poziom i wyskoczylo mi wczoraj wiec to zależy jak daleko jesteś z fabula i zadaniami

      Usuń
  13. powie mi ktoś jak zdobyć to zadanie bo mam 16 poziom a dalej nie mam tego zdania zrobiłam wszytko co miałam repke w G.E.D i w jarlacheim i dalej nwm co robić bo moja kol dostała to zdanie już na samym początku 16 poziomu i nie wiem jak je zdobyć plis odpowiedz ktoś

    OdpowiedzUsuń
  14. 58 year old Statistician IV Ernesto Tomeo, hailing from Langley enjoys watching movies like "Tale of Two Cities, A" and Hunting. Took a trip to My Son Sanctuary and drives a Alfa Romeo 6C 1750 Supercharged Gran Sport Spider. moje zrodla

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak odblokować u nich zadania?

    OdpowiedzUsuń

Cześć, będę wdzięczna jeśli zostawisz komentarz!
Postaraj się jednak przestrzegać etykiety.