czwartek, 7 stycznia 2016

Poradnik namber łan - Skarb Andyego

Cześć! xD
Piszę ten poradnik, ponieważ niektóre osoby NIE WIEDZĄ jak zrobić misje z jakimś skarbem (I NIE MÓWIĘ TU O MISSISSIPI JONES). 
Pierwszą wskazówkę, w której podpowiedź jest w środku zadania dostaniecie u Andyego, drugą będziecie musieli/musiały (XD) samodzielnie znaleźć na podstawie tej treści:
[...]
Żelazo, metal, kamienie. To miejsce to skarbów podziemie.
[...]
Wskazówkę znajdziecie w Kopalni Srebrnej Polany (Przy Jodłowym Gaju), a dokładniej tu:

Następna treść wskazówki mówi:
Zaraz przy wodzie, gdzie drzew pełne krocie
i jabłek na nich obficie!

Podążaj w kierunku zachodnim, a niedługo znajdziesz trzecią wskazówkę!

Chyba wszyscy wiedzą, że następna wskazówka jest w Sadzie, a dokładniej pod drzewem. Wystarczy poszukać! C:

Nasza kolejna wskazówka mówi:
Nie bój się, znajdź w sobie odwagę
I wśród grobów zachowaj powagę.
W miejscu tym, gdzie modlitwę odmawiasz,
Poszukiwania swoje wznawiasz.

Musimy się udać na grób pani Hill:
Gdyby ktoś nie wiedział gdzie to jest, patrz na mapę C:
Następna zagadka:
Na północny-wschód kieruj konia swego
Wzdłuż toru wyścigowego.
Gdzie kontenery, krzewy i maszyny,
Poprowadzą cię do ukrytej nowiny!
Patrz na mapę, i na miejsce. Nie umiem wyjaśnić gdzie to jest, ale mogę powiedzieć, że tam, gdzie jest czerwona maszyna i pełno krzaków xD

Dalej mamy:
Piasek, krzewy i owce
Nie poprowadzą Cię na manowce!

Oczywiście wiadomo, że to jest przy Andym w Piaskarni Srebrnej Polany, a dokładniej w krzakach.
Zdjęcie, gdyby nie było wiadomo, albo miało się problem ze znalezieniem B)
Polecam patrzeć na te malutką mapę.
Następnie mamy pojechać do Andy'ego, a potem otworzyć *perkusja* skrzynię skarbów! <3
Od środka wyglądała na trochę pustą, jednak do ekwipunku mi coś wpadło. COŚ OKROPNEGO. ŻÓŁTE BUTY NA POZIOM SIÓDMY. NO JA DZIĘKUJĘ.
Złamali mi nerwy, i pewnie się cieszą. Dziękuję bardzo. To by było na tyle na dziś. Trzymajcie się!









23 komentarze:

  1. Dziękuje<3 Bez Ciebie bym nie zrobiła tego zadania!
    NIGDY!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bym sobie nie dała rady, a w tych żółtych pantoflach najgorsze jest to że cena sprzedaży to 0-NIC

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za pomoc jesteś SUPER!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zrobić jakiegoś kursora? XD

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki wielkie !!!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  7. ja miałam problem z ostatnim, i dzięki tobie mi się udało! dziękuje ci!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. jAK ZROBIĆ TAKI CZADOWY KURSOR? Pleees! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. mi nie pomogłaś z tą czerwoną maszyną i krzakami i nic nie umiem zrobić pls powiedz gdzie tu pls

      Usuń
  10. Wow mi ona bardzo, bardzo pomogła. Dziękuje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mg ostatniego :'(

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, tylko z pierwszym i trzecim miałam problem. DZIĘKI!
    ~Berta Windbell

    OdpowiedzUsuń
  13. A dokładniej gdzie jest 5 wskazówka??

    OdpowiedzUsuń
  14. Musze mieć to zadanie jeśli chce mieć epone ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję ci! Boże taaak w końcu to zrobiłam xd

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki, bo jestem taka tępa,że nie mogłam znaleźć ani jednej...gdzie jest grób pani Hill?

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomoże ktoś? W zadaniu z Andym mam tak: Na półoncy wschód weź konia i sprzęt. Na tor wyścigowy pokonaj każdy skręt. Przez kłody i gałęzie przedrzyj się, a ukryta wskazówka znajdzie się!

    OdpowiedzUsuń

Cześć, będę wdzięczna jeśli zostawisz komentarz!
Postaraj się jednak przestrzegać etykiety.