czwartek, 7 stycznia 2016

DZW i DUD

Cześć! C:
Nareszcie odblokowałam DZW, a właściwie, zrobiłam to wczoraj... Wiem, że nie było przez jakiś czas postów, ale nie będę pisać codziennie. Może co dla dni.. Ale teraz, wracamy do gry!
Dziś doszły nowe kuce islandzkie, o których napiszę więcej w zakładce "aktualizacje", gdyż jest to ciekawy temat. Ja mam nareszcie piętnasty poziom, oraz brakuje mi połowy do szesnastego. 
Zaczęłam od zawiezienia jakiegoś pana Felke do DUD. Otworzył sklep, ja miałam postawić znak żeby było wiadomo że to jego teren (XD). Dostałam za to 50 PD. Następnie wywierciłam dziurę w lodzie, i porobiłam jeszcze parę zadań w DUD, a potem pojechałam do DZW. Najpierw miałam sprawdzić, czy wilki się oswoiły (omg, omg). Na szczęście tak xD Załatwiłam paliwo do czegoś, porobiłam jeszcze trochę innych zadań, i pojechałam. Ogólnie, porobiłam dziś dużo zadań.
Potem pojechałam oczywiście robić reputację do G.E.D., bo co bym mogła innego robić.

Sorry jeśli zdjęcie będzie za duże, pracuję nad tym ^_^
No i ogólnie tak wyglądał mój dzisiejszy dzień. Napisać wam jutro posta? x3
Trzymajcie się, Jooooł!



4 komentarze:

  1. Skąd i po co repka do G.E.D? Mam końcówkę 15 lvla i jeszcze nie mam nic takiego :V

    OdpowiedzUsuń
  2. ta repka jest po to żeby odblokować Eponę. Musisz wbić w tej repie w G.E.D poziom "towarzyska".

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak odblokować dzw gdzie trzeba robić repke xd?

    OdpowiedzUsuń

Cześć, będę wdzięczna jeśli zostawisz komentarz!
Postaraj się jednak przestrzegać etykiety.