niedziela, 14 lutego 2016

Pierwsi fani, zmiany na blogu, które wprowadzę x3

Cześć!
Na moim blogu wybiło wczoraj tysiąc wyświetleń. Dziękuję  wam bardzo!
A tak poza tym, mam pierwszych fanów!
Pozdrawiam osoby widoczne na zdjęciu :)

Zmieniając temat..

Dziś zaczęłam wprowadzać zmiany na blogu. Innymi słowy, zmienię rzeczy wypisane poniżej.

Karta O mnie
Karta Moje konie
Karta Galeria
Zmiana nagłówka ^↑^

Oraz dodam kilka innych rzeczy :3
Polecane Blogi
Karta Przydatne

No i jak na razie chyba tyla. Macie jakieś pomysły, co mogłabym odnowić? :3

4 komentarze:

  1. Śliczne zdj to ja jestem na kucyku jak coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog ;3
    Jeśli zrobisz Polecane blogi to dodasz mój?
    leni-star-stable.blogspot.com
    I twój blog już dodaję do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah! Oczywiście ze tak! :3
      Twój blog również mi się bardzo podoba, masz naprawdę świetny styl, a muzyka daje fajny klimat :) Mogłabym się jakoś z Tobą skontaktować poza blogiem? :P

      Usuń
  3. jestem twoja nowa fanką ! (niooo)Czytam juz trochę twojego bloga i ogólnie fajny jest blog i ty ! No to ja jestem Bora i tak będę się podpisywać ( z anonima )
    -Bora-

    OdpowiedzUsuń

Cześć, będę wdzięczna jeśli zostawisz komentarz!
Postaraj się jednak przestrzegać etykiety.