poniedziałek, 8 lutego 2016

17 lvl, brak śniegu.

Cześć wam!
Postanowiłam, że napiszę sobie tego posta tak od środka, a przynajmniej częściowo! ^^

Niedawno wbiłam 17 lvl.
Nie mogę uwierzyć, że jeszcze w grudniu miałam 10 poziom... <3
Mam już 1/3 zapełnionego paska xD
Zmieniając temat, skończyły mi się zadania, znowu...
No, ale to nie problem dla mnie ^^


Na moim blogu wybiło ponad 650 wyświetleń. Chciałam wam wszystkim podziękować, znowu :P
Dzisiejszym tematem będzie aktualizacja, zmiany na blogu oraz.. Napisanie do Melissy w sprawie współpracy! 

Usunięto śnieg! A mi się wydaję, że zmienili grafikę.. O.o
Wszystko fajnie, nawet dodano nowe koty, szkoda że nie dali nowych zadań oprócz tego jednego ze sklepem.

Dalej, co do zmian na blogu.
Planuję zrobić serie, ale jeszcze nie wiem jakie..
Na pewno w środę będzie pojawiać się seria "Aktu", ale pod inna nazwą, na razie nie jestem w stanie jej wymyślić.. Może wy mi pomożecie? Liczę na was!
Oprócz tego, odświeżę niektóre zakładki i usunę niepotrzebne.
Dodam nowe tło na bloga. 
No i oczywiście będzie więcej postów!

A co do tej współpracy,..
Ostatnio bardzo polubiłam Melissę, mimo, że w okresie zimowym jej blog strasznie mi się nie podobał. Postanowiłam ją poprosić o "zawarcie" współpracy. Ciekawe czy się zgodzi? Raczej nie, ale warto próbować!


Życzcie mi powodzenia! :3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć, będę wdzięczna jeśli zostawisz komentarz!
Postaraj się jednak przestrzegać etykiety.