środa, 10 lutego 2016

Aktualizacja ,,Miłość wisi w powietrzu", czyli Walentynki i Arena Jeździecka

Cześć! ^^
Dziś już środa, więc czeka nas aktualizacja :)
Ponieważ mamy walentynki, sso pomyślało i zrobiło takie oto cudowne serduszka:
Nie dość, że jestem samotna to Star Stable mi to jeszcze wypomina xD

W każdym razie, w dzisiejszej aktualizacji doszły 2 zadania walentynkowe, a oprócz zadań nowa funkcja na arenie jeździeckiej.
W pierwszym zadaniu chodziło o to, że mieliśmy pomóc Donaldowi (krawcowi z SP), ponieważ był bardzo zapracowany, z prezentami wielkanocnymi.
Przy nim było pełno osób. Spójrzcie na konia graczki "Lova". Rak ewriłer  xD

Nie mogłam się dostać do postaci, po prostu się nie dało, więc dałam osoby do ignore. Po zrobieniu zadań usunęłam je z listy.
Oczywiście, co to by były za walentynki bez reputacji :")
Żeby robić później zadania trzeba przynosić wełnę, barwniki, itp.

Drugie zadanie polegało na tym, aby pomóc Catherine wycinając serduszka z papieru.
A co pod koniec? Reputacja! Znowu.
Nie mam zamiaru jej wykonywać, a przynajmniej dzisiaj.

Funkcja na arenie
Nowa funkcja!
Chcecie spędzać czas ze swoimi znajomymi w Arenie Jeździeckiej i sprawdzać ich postępy w jeździe, jako część publiczności? Od dzisiaj możecie to robić, ze specjalnych miejsc, przygotowanych dla widzów! Możecie ustawić różny kąt kamery, dzięki czemu nowa funkcja jest jeszcze bardziej fajna!
Co prawda była już taka funkcja, ale nie jako publiczność. Zawsze coś!

Link do pełnego artykułu.


I oczywiście jeszcze jest otworzony Targ Koni w Forcie Pinta. 

Po zrobieniu zadań pojechałam robić reputację w Kręgu Słońca, W ogrodzie w Winnicy, w Zachodnim Przylądku.. i tak dalej.

No i potem oczywiście spotkanie! xD
I tyle na dziś.

Pochwalcie sie, czy zrobiliście już zadania lub wypróbowaliście nową funkcje na arenie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć, będę wdzięczna jeśli zostawisz komentarz!
Postaraj się jednak przestrzegać etykiety.