piątek, 12 lutego 2016

Newsy

Dobry wieczór.
Ja jestem Madzia Dawnstar i witam was w dzisiejszych piątkowych newsach!
Na dzisiaj wywiad z Dashą Silenthand!
To, co ja piszę, będzie pisane pogrubioną czcionką.


Cześć. Chciałabym przeprowadzić z Tobą wywiad. Mogę?

Pewnie! Omg będę fejmem X"DDD

No to pierwsze pytanie. Co byś powiedziała na zadania z wyspą Złamany Ząb?

No cóż, to miejsce jest dosyć ciekawe i myślę, że fajnie by było gdyby SSO dodało zadania z tą wyspą xD 

Okej, też tak myślę :v Jedziemy dalej.. Tym razem dotyczące aktualizacji też pytanie. Co byś chciała, aby Star Stable dodało?

Myślę, że fajnie by było gdyby dodali powiększenie stajni, lonżowanie i konie razy clydesdale (chyba tak to się pisze xD) + konie bashkir curly (czy coś takiego X"D)

Okej.. To teraz, coś o sławnych graczach. Co sądzisz o Melissie Seahall?


Melissa jest naprawdę spoko, jest bardzo miła ^^

Masz 17 lvl, więc, czy zdradzisz "młodszym" graczom, co się będzie działo w grze?

Nie bardzo chcę im spoilerować, ale chciałabym coś powiedzieć na temat bugów (np. tych z wejściem do Epony, bez posiadania 16 lvl'u). Jeśli chcecie zrobić takiego buga, to naprawdę się zastanówcie. To grozi banem. Warto jest robić repotację i zadania, bo wtedy "nagrodą" jest odblokowanie nowego terenu. Naprawdę nie warto jest robić takie bugi. To tyle z mojej strony.

Masz bloga, kanał na YT, albo coś związanego z SSO?

Mam bloga i kanał na YT, ale radzę nie wchodzić na bloga, dodaję posty raz na rok i to grozi rakiem mózgu i ebolą xD

Dziękuję za wywiad. Było naprawdę super! :3


1 komentarz:

  1. ióchó, nie jestem fejmem... Well, fuck. X"DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń

Cześć, będę wdzięczna jeśli zostawisz komentarz!
Postaraj się jednak przestrzegać etykiety.