niedziela, 23 kwietnia 2017

Powracam!

Hejhej, chciałabym wam tylko powiedzieć, że powracam do gry!
Po długich rozmyślaniach nareszcie zdecydowałam, że chcę dalej prowadzić tego bloga i szkoda by mi było go zostawić.
Aktualnie przebywam na serwerze Cookie Valley. Klub, w jakim się znajduję to Pixel Dolphins Army. Jest to mój własny klub. Rekrutacja od 16 poziomu, serdecznie zapraszam. :v
Przez ten czas gdy nie prowadziłam tej strony wiele rzeczy pozmieniało się w moim życiu. Dodam jeszcze, że miałam wrócić jakieś 3 miesiące temu, ale mi się nie chciało...XDD
Blog zostanie zaktualizowany w najbliższym czasie, w tym wszystkie informacje dotyczące gry jak i mnie.
Oh well, jeszcze powiem że bardzo tęskniłam za wami i za grą. Jestem ciekawa, czy ktoś jeszcze tutaj zagląda, haha
No cóż, to na tyle, co środę będzie się pojawiać post ode mnie, może czasami częściej. owo
//Madzia 

2 komentarze:

Cześć, będę wdzięczna jeśli zostawisz komentarz!
Postaraj się jednak przestrzegać etykiety.