niedziela, 23 kwietnia 2017

Nocne Star Stable | Lekkie edycje

Cześć! o/
Edytowałam lekko stronę o mnie, także zapraszam. W przyszłości dodam więcej informacji o sobie i raczej nie będzie to już krótka lektura.
Planuję również zmienić tło, jest takie podstawowe że aż ughh, gryzie mnie.

Ponieważ dawno nie grałam, postanowiłam porobić kilka zadań gubiąc się przy tym kilkadziesiąt razy przy szukaniu wyjścia z terenu XD  i muszę przyznać, że brakowało mi tej przyjemności. Star Stable o północy jest śliczne.

Mogłabym się jedynie przyczepić do niektórych niedokładności, np w ciągu nocy pokazuje dzień:

Wcześniej porobiłam kilka zadań w mieście Jorvik czy jak to się tam nazywa i uznałam, ze potrzebuję przewodnika.
Żałuję że nie wróciłam do tej gry wcześniej, ah. Teraz tylko zbierać kilka miesięcy na LT i będzie cud-miód.
To na tyle w dzisiejszym poście. uvu



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć, będę wdzięczna jeśli zostawisz komentarz!
Postaraj się jednak przestrzegać etykiety.