niedziela, 6 marca 2016

Nowe konie + Wywiad z Dyrektorem Gry!

Witajcie! hOI! (spec)
Dzisiaj poruszę temat koni, czyli odnowionych Anglików, oraz temat wywiadu!
Dodane 2 marca konie pełnej krwi angielskiej.
Krótki opis:
Dodane do gry maści to kasztanowata, kara oraz siwa.
Konie są troszkę większe od morganów, są umięśnione oraz mają równo ułożoną grzywę, oczywiście można ją zmienić.

Czas na recenzję!
Konie są naprawdę piękne. Jak na razie przemówiły do mnie dwie maści - Kasztanek oraz Karusek.
Ich chody są inne niż u innych koni. Sam koń wygląda bardzo realistycznie.

Bardzo przypadła mi ta rasa do gustu, nie tylko ze względu na animacje i wygląd, ale też na ich szybkość. Na 9 lvl konia pobiłam rekord na islandzie.

Jest jedna rzecz w koniach, która wydaje mi się dziwna, a mianowicie cwałują tak, jak psy/wilki biegają.
Mimo tego da się do tego przyzwyczaić.
Same konie oceniam na 9/10. :)

Wywiad czas start.
Wstawiam tutaj tylko kawałek, resztę znajdziecie tutaj. xD
Ha ha tak! Czy oznacza to, że pojawi się ona wkrótce w grze?Umm... Zobaczymy! Jest spora szansa na to, że Anne wkrótce połączy się z Jeźdźcami Dusz i znów będą stanowić całość...
Co o tym myślicie?
A, no i napiszcie, czy mam wrzucić w następnym poście sesję zdjęciową z moim koniem. :)
Yo! <3 


3 komentarze:

Cześć, będę wdzięczna jeśli zostawisz komentarz!
Postaraj się jednak przestrzegać etykiety.